Follow Us @myr_amyra

Friday, April 1, 2011

debaran kian terasa.....

assalamualaikum.....
hari nie dah 1 april....
tinggal 7 hari je lagi untuk aku menamatkan penyeksaan praktikal...
bwahahahaha...
gelak evil...

ok....ok....
aku bukan nak bercerita sal tempat praktikal or kegembiraan aku yang akan menamatkan praktikal tak lama lagi....
tapi aku nak bercerita tentang 1 anugerah yang akan diadakan secara gilang-gemilangnya pada 3 april nanti....
anugerah apa???
ANUGERAH BINTANG POPULAR BERITA HARIAN....
atau lebih mudah abpbh....
siri jelajah dh habis....
sesi membuang undian pun dah tutup...
tinggal nak tahu keputusan je...
sape yang bakal menggondol anugerah bintang paling popular 2010....
adakah.....

yuna??

atau aizat kah??

***
atau.....

nama yang sering menjadi sebutan....
tak kira dari kecik sampai ke tua....
memang ramai la peminat dia....


tapi kak limah tak tercalon tahun nie...
kak limah jangan sedih ye...
tahun depan tercalon la tu....



walau macam mana pun....
aku tetap nak FAIZAL TAHIR menang...
dah beratus-ratus keping borang undi aku hantar....
dan dh beribu-ribu borang yg RC dah anta...
tapi kalau takde rezeki nak buat camne kan....

so kepada peminat- peminat diluar sana yang nak tengok artis kegemaran mereka beraksi....
menang ke kalah dorang nie....
mari kita ramai-ramai tercongok depan tv...
pada hari ahad, 3 april 2011...
di TV3....

p/s : semua gambar diatas diambil dr GOOGLE IMAGES....
sekian terima kasih...
\


6 comments:

  1. sama ! saya pon nak faizal tahir menang :D

    ReplyDelete
  2. @farhah.....yayy.....berdoa supaya FT menang....

    ReplyDelete
  3. x sedar ak anugera bintang popular dh nk dkt.. huhu,.,

    ReplyDelete
  4. @syuk ry- hehehehe...esok je..so jgn lupa tecongok kt dpn tv ye...(tue pun kalo nk tgk)

    ReplyDelete
  5. yeeaahhh... xsbrnyeee!!! nak yuna faizal rahir n lisa menang. nak gak nak gak nak gak

    ReplyDelete
  6. @nanie-yeee....tp nak faizal menang bintang popular....

    ReplyDelete