..::Pengikut Setia::..

Sunday, April 3, 2011

too young to get married laaaa.....

assalamualaikum....
aku baru je lepas tengok af9.....
not bad...
setelah 3 tahun tak tengok af.....
hari nie tercongok kat depan tv sebab nak tengok konsert tirai af yang terakhir....

af bukan la menda panas yang aku nak cerita malam nie...
cerita yang panas lagi hot malam nie berkaitan dengan hubungan....
hubungan ape 2??
bukan hubungan intim yerr....
sila jangan salah faham....
hubungan antara lelaki dan perempuan yang diikat dengan pertunangan sebelum dorang kawen....

ok3....
citenya camnie....
jiran sebelah rumah aku nie ada la buat kenduri sikit....
kenduri ape tak plak di bagitaunya....
disebabkan aku ngan adik laki aku nie tak berdunia sangat ngan jiran-jiran kat kejiranan rumah aku nie...
kami melarikan diri ke pekan tanpa hala tuju....
pusing-pusing pekan sungai petani sampai la minyak keta tinggal separuh...

bila sampai rumah aku dikejutkan dengan berita tergempar....
waaaa....
kenduri mak cik sebelah nie sebenarnya kenduri tunang anak sulung dia....
anak dia tue pompuan and sebaya dengan aku....
caya lah...
dah jadi tunang orang pun ko ea....
tahniah3....

seronok bila tengok orang dah bertunang and kawen nie...
anak makcik belakang umah aku.....
dah ada 2 orang anak pun....
sebaya ngan aku gak....

tapi kan....
bila pikir-pikir balik....
kerisauan mula bermain kat pikiran kosong aku nie....
y???
sebab aku xdak orang masuk minang pun lg....
al maklom la....
kawasan kejiranan aku nie pelik sikit....
suka dok mengata dan wat hipotesis awal....
silap-silap ari bulan ada yang  dok ngata anak pakcik lan a.k.a aku....
TAK LAKU.....

uisshhh...
tolong la jangan ada gosip-gosip liar macam tue...
penat den nak menjawab.....

ayooo....
den baru 22 la...
muda lagi....
so dengan erti kata  laen saya belum bersedia....
dan masih muda untuk bergelar isteri orang...

p/s : tahniah yerr....
gila panjang entry aku malam nie...

1 comment:

  1. hipotesis? hurmm.. leh wat theoretical framework nih. hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...