..::Pengikut Setia::..

Tuesday, June 7, 2011

Harga Packages Astro Naik....

Assalamualaikum...

Korang apa khabar? Baik? Baguslah. Seth tue romantik kan. Nak boyfie macam dia boleh tak? Tetiba jer angau ngan Seth. 

Ok2. Aku bukan nak cite pasal Nora Elena atau Ana Lu'lu. Nie cerita yang menyebabkan kepala otak aku dan juga ayah aku ligat berpusing. Hari tue tarif elektrik naik. Lepas tue harga roti naik. Sekarang nie Astro naikkan harga packages dia plak. Adoii. Kalau sekarang aku pakai package yang harga RM79 bulan depan dah jadi RM94. Mana nak cekau duit nak bayar bil nie. Mana dengan bil elektrik, bil air, berokband, telefon, ngan Astro lagi. Silap-silap haribulan aku potong je Astro tue. Tengok tv yang sedia ada.

click untuk tumbesaran

sila ke laman web ini untuk semakan harga packages.

p/s: Pening kepala. Tak larat nak kepong duit dah.


3 comments:

  1. astro mmg mencekik..setiap thn mesti naik..myb dye td saingan..sbb tu dye sedap jew ketuk pengguna dye..adeehhh

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum..

    weh.. kat umah aku tak mmberi kesan sngt d ats kenaikan ini sbb aku tak pkai astro.. hahaha..


    aku ade tag hang untuk satu contst nie.. check out yer..

    CONTEST: KAMI KAKI BLOGGING

    ReplyDelete
  3. @zety-agak la...nnt lama2 org nek meluat..moh ramai2 kita potong astro....

    @farahin-hahahaha..sengall...thax tagged aku...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...