..::Pengikut Setia::..

Wednesday, July 13, 2011

Day 7 – A photo of an animal you’d love to keep as a pet

Assalamualaikum.

Haiwan yang nak sangat aku bela buat masa nie ialah Petaurus breviceps atau nama tak saintifiknya SUGAR GLIDER.. Kenapa aku nak sangat si sugar glider nie?? Ce korang tengok..



Haaa. Comel kan. Sesuai la dengan aku yang comel gak. Ye lar sama-sama comel kan. 

p/s: Gambar ihsan Wikipedia dan Google.

2 comments:

  1. teringin nak bela binatang ni jugak.
    tapi tak mampu lagi. mahal -_-

    ReplyDelete
  2. @hasnah - memang mahal pun...myra pun tak mampu nk beli lg..kena tunggu keje dulu.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...